Thursday, March 8, 2012

over

ermm... over rupenye perangai aku hari ni. Baru la terasa hina. Kenapa lah aku tunjuk sangat rasa sayang aku ni pada die. Gila digelarnye kepada aku. Malu?? aku tak malu cume entah la. Tiada sahutan pon mungkin kerana perasaan kecewanya. Dugaan datang tanpa henti. Ak kesian kat ko. Berdoa la banyak2 sayang. Aku sebagai orang yng ko kenal ni hanye boleh bagi komen yg tidak memberansangkan diri ko je. Mungkin level marketing aku pada ko da tahap Giant Sale da kan? ermm. it;s ok.. i feel so bad but i dont feel so bad enough to Allah. Haiya. KOnfem aku ni diketawakan orang saja. Biar la. Orang nak kate aku badut cinta ke ape ke.. lantak la. Terlanjur cinta.

Aku tetap cintakan ko sebab ko salah satu ciptaan Allah yang aku rasa sungguh indah. Perubahan segala-galanya melambangkan kekuasaan Allah.

No comments:

Post a Comment