Tuesday, March 6, 2012

For what ha fool??


Assalamualaikum. yeah ! Aku kini sudah pun masuk semester ke-2 !! yeay... haha.. banyak la aku punye yeay kan... Sengal hani.. ngeh3.. pape pon, kali ni rumah aku di tingkat 3 dan berada dekat dengan kedai Ice-blended bubbles kegemaran aku.. hehehe.. SERONOK ! Memang cerah masa depan aku bila melihat kedai bubbles tue yang semakin dekat dengan aku.. hehehe

Macam mane pon, fikiran masih ke dia. erm.. StOP IT ! Cannot think about him anymore but why la kan?? Kenapa cari aku lagi kalau gaya menghargai tue makin hilang? Aku rasa macam tak dihargai tapi die masih mencari diri aku lagi? FOR WHAT? Berabad lamenye aku dibiarkan.. hahaha. ayat tak boleh blah.

Aku ade tengok kat Wall Someone jugak. Erm. Die mengingati tarikh persahabatan die dengan kawan baik nye. Waaa.. cemburunye.. Sedang aku?? ade tak die ingat tarikh dengan aku?? damn ! masih nak pikir pasal aku dengan die. Die sudi nak tunjuk kat orang ramai yang tue kawan die paling die sayang pi aku?? erm... SAD ! MOST SAD in the world. WHY ha?? Aku harap one day ade la yang buat macam tue kat die.. Orang yang paling sayang sangat tue sorok die dari dunia luar. Tak nak owg tahu die sape lam idop owg tue.. Damn sad beb.. pi biar je la... ni luahan semata2..

Aku tak tahu pe reason die cari aku.. no reason kot. sekadar isi waktu boring die. such a fool u guy !

No comments:

Post a Comment