Sunday, January 1, 2012

erm

ermmm.. hamba masih kurang ilmunya... hamba minta maaf kerana hamba lalai.. hamba begitu naif dalam dunia muka bumi ni... Ya Allah.. aku sudah tersesat jauh dalam dunia nafsu rekaan syaitan ini... mengapa aku tidak sedar??? atau sedar tapi masih degil...??? sehingga luka lama berdarah kembali... hamba sudah berada dalam kehidupan yang baru...

dia tak nampak aku lagi dah.. memadamkan aku dalam kehidupannya... aku bagai nak gila.. derita nye.., Hanya Pencipta sahaja tahu hati aku ni...

erm... aku harus sedar... ape aku rasa ni bukan derita mana pon.. derita yang dicari..padah yang dapat..hurmm... orang lain lagilah menderita kan... apa la aku ni... sakit sikit dah cakap macam2... mcm ne nak pengiktirafan ni..

aku bukan kecil lagi.. aku perlu bangun... yes...memang aku cintai dia.. tapi jangan biarkan die meletakkan ko di tempat paling rendah... memang ko pernah menunjukkan diri ko begitu rendah pada mata nya... tapi lawan !!!!!!!! yes..now die anggap aku pompuan tak guna.. but soon. insyallah... letakkan kesabaran.. dan endahkan semua itu dan bawa diri mu sendirian :)

No comments:

Post a Comment