Friday, April 6, 2012

tak nak down

Silap aku, terbagi diorang tengok gmbr aku tue. Hurm.. Dah ade cerita la nanti kan ntuk dibualkan tapi takpela.. Aku nak buat macam mana. Memang salah aku pon. Mulut ni bodoh betul ! Pakai lepas jek cakap! Haduh, dah nampak sangat aku ni bodoh sekarang. Belum bodoh belajar lagi ni... Arghh... Aku tersasar dah ke? Ya Allah, aku tak mo tersasar. Bila tersasar aku rasa pedih sangat di hati ini.

Lagi satu, Jemir mesej masuk lam fon mlm tdi tapi......................





aku xmampu nak kata apa. Aku hanya rasa sebak melihat ni....

>>>>>Slm maaf owg da lukakan aty awk<<<

Aku nak kata ape? Aku dah tak macam dulu. Aku tak lembut yg macam dulu. Ko kisah apa aku jadi macam mana kan. Aku siapa dengan ko? Ko malu kan jalan dengan aku kan? Ko malu ada kawan macam aku? Ko tahu x aku tengah nangis? Ko tak tahu. Aku jek yang selalu fikir ko sedang nangis. Aku je selalu fikir itu dan ini.... Nak kata letih, aku tak letih tapi... ermm..entah laa.. 

Bukan setakat jemir, sesiapa yang ade kesilapan sikit dengan aku, mesti blah daripada hidup aku. Manusia yg tahan dengan sikap aku ialah Una dan Feyra. Dua orang ni dah masak dengan aku tapi tak pernah nak pandang senget pon aku. Aku bersyukur sangat dapat mereka walaupun kini kami dah jauh. Semua budak form 6 anti dengan aku. Sebab mulut aku jahat katanya. Habis ulut diorang??? Argh.. tak hidup la aku kalau dok dengar bicara orang takde tauliah ni.

aku cuma tak nak down !!!!!

No comments:

Post a Comment