Friday, December 30, 2011

Hidayah MU.

Assalamulaikum.. :)
Sebagai hamba Allah.. kadang-kadang aku berasa malu kerana nafsu ku sendiri yang berjaya menguasi diri terutama ketika amarah dan cemburu.. YA ALLAH.. betapa lemahnya hati hamba apabila berhadapan dengan ujian-ujian mu.. Aku berharap aku kuat melawan semua ini... 

Si dia tidak bertemu dengan ku kerana kekurangan duit ku.. Memang die mampu tapi aku tak mampu untuk bertemu lagi dalam keadaan yang kelam kabut....aku mahu sesuatu yang sempurna sedangkan die hanye mahu melihat aku di depan matanya sendiri.. Ya Allah.. temukan kami dalam keadaan yang diredhai mu Ya Rabb..MOga Sayang ku ini bersabar dengan takdir ini.. Die makin matang dan sudah pandai belajar menerima ketentuan Allah... 

Ya Allah.. tarik lah hatinya untuk masuk ke Islam...amin2 YA RABBAL ALAMIN.... :")

No comments:

Post a Comment